Ovo je nova Ford Kuga

Ford je večeras predstavio potpuno novu generaciju SUV modela Kuga.

Nova Kuga je konstruisana na C2 mehaničkoj platformi koju deli sa novim Fordom Focus. U odnosu na njega je veća, sa dužim međuosovinskim rastojanjem. Nova arhitektura je doprinela i smanjenju mase od 90 kilograma u odnosu na odlazeći model.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Međutim, ono što je najzanimljivije jesu motori. Naime, Ford je ovom SUV modelu namenio čak tri varijante hibridnog pogona, kao i dva dizelaša i dva benzinca.

Šta je to tako specifično kod hibrida? Prvi je Plug-in hibrid sa benzincem zapremine 2,5 litre, kod koga je baterija većeg kapaciteta (14,4 kWh).

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Dovoljna je da omogući autonomiju od oko 50 kilometara samo na struju. Kada se ona potroši, auto se ponaša kao klasičan hibrid. Ukupna snaga sistema je 225 KS. Sve u svemu, vrlo slično kao na Toyoti RAV4.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Druga hibridna opcija je zapravo klasičan hibrid, odnosno slično kao i sve malopre navedeno, samo sa manjom baterijom, koja se standardno dopunjava u vožnji. Ova varijanta će se pojaviti 2020. godine. Biće dostupna sa prednjim ali i sa pogonom na sva četiri točka.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Na kraju, treća varijanta hibrida je zapravo laki hibrid. Pod haubom je 2,0 dizelaš sa 150 konja koji dobija pomoć od alternatora veće snage, čija je uloga da pomaže u ubrzanju ali i da dopunjava litijumske baterije manjeg kapaciteta. Hibridni sistem radi pod naponom od 48 volti u ovoj varijanti.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Što se tiče standardnih SUS motora, ugrađivaće se dobro poznati 1,5 turbo-benzinac sa 120 i 150 konja. Dizelaši su zapremine 1,5 i 2,0 litre sa 120 i 190 konskih snaga. Osim šestostepenog manuelnog, ugrađivaće se i osmostepeni automatik. Naravno, biće dostupne obe verzije pogona, na prednjim i na sva četiri točka.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Inače, Ford Kuga treće generacije ima za 20 milimetara duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na prethodnika, kao i širu karoseriju za 44 milimetra.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Do sada je Kuga bila izuzetno prostrana, a sada je još komfornija, sa 20 mm više prostora za ramena putnika na zadnjim sedištima i 36 mm više mesta za kolena.

auto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Novina je i uvođenje kliznog zadnjeg sedišta i to parcijalno, tako da po potrebi može da se poveća zapremina prtljažnika…

auto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kugaauto-magazin-srbija-2019-ford-kuga

Komentari


Komentariši