Sportisti u kampanji „Opel za medalju“ doneli kući 21 medalju!

U kampanji „Opel za medalju“ koju je početkom godine pokrenuo Opel Srbija talentovani sportisti osvojili su ukupno 21 medalju na 40 takmičenja u gradovima širom Evrope i u tom pobedničkom pohodu prešli su 28.895 kilometara.

Tako je problem putovanja, kao jedna od najvećh stavki u budžetu mladih sportista uz Opelovu akciju postao prošlost.

Auto magazin Srbija Opel za medalju

„Kada vidim broj osvojenih medalja i takmičenja na koje su ovi mladi izuzetni ljudi stigli zahvaljujući našoj kompaniji meni je srce puno.

Prešli smo ove godine mnogo zajedničkih kilometara na putu ostvarivanja njihovih snova i to zaista nema cenu.

Neki od njih bili su na ivici da zbog problema sa budžetom odustanu ne samo od takmičenja, već i od karijera, a mi smo im vratili nadu.

To je ono što je bio cilj Opela kao društveno odgovorne kompanije“, rekla je Irena Trifunović, mendžerka za marketing i komunikacije Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju.

Auto magazin Srbija Opel za medalju

Kampanja „Opel za medalju“ okupila je ove godine vrhunske mlade talente: jednu od najboljih strelkinja Zoranu Arunović, višestrukog šampiona u karateu Uroša Mijalkovića, evropsku prvakinju u sportskom penjanju Stašu Gejo, skijaše Nevenu Ignjatović I Marka Stevovića, basketaše Zemun 3X3, mlade reprezentativke u stonom tenisu, reprezentivce Srbije u biciklizmu, prvi par reprezentacije Srbije u odbojci na pesku Lazara Kolarića i Stefana Bastu, kao I njihove kolege Đorđa Klašnića i Marka Plavšića.

Deo kampanje bili su I učenici profesorke Danijele Rakić iz muzičke škole Kosta Manojlović.

U bezbednim I komfornim Opelovim automobilima mladi talenti su stigli na takmičenja u Minhenu, Insbruku, Kran Montani, Lozani, Briankonu, Budimpešti, Bukureštu, Ostravi, Kravecu I drugim evropskim gradovima iz kojih su se vratili sa čak 14 zlatnih medalja.

Auto magazin Srbija Opel za medalju

Svi učesnici kampanje saglasni su u jednom da ovakva Opelova podrška ima izuzetno veliki značaj pre svega za sportove koji nemaju značajnu medijsku pažnju:

“Dosta nas se finansira iz sopstvenog budžeta i kampanja “Opel za medalju” je primer kako treba podržati sport, talenat i naporan rad.”

Kampanja “Opel za medalju” pokrenuta je 1.marta ove godine sa ciljem da obezbedi automobile na korišćenje najtalentovanijim sportistima i učenicima muzičkih škola iz naše zemlje, kako bi im omogućila odlazak na evropska takmičenja i olakšala postizanje dobrih rezultata i osvajanje odličja.

Komentari


Komentariši